В случай, че не сте удовлетворени от доставените продукти, които сте закупили от нас чрез електронния ни магазин DERMIS.BG, можете в срок от 14 календарни дни от получаването на доставката да се откажете от сключения договор и да върнете закупените продукти във вида (с количество или качество), в който са Ви били доставени и ние ще възстановим заплатената от Вас сума в срок не по-късно от 14 календарни дни от упражняването на това Ваше право. На възстановяване не подлежат допълнителните разходи във връзка с доставката на стоки.
За да върнете закупените продукти от DERMIS.BG в рамките на 14 календарни дни от получаването им, е необходимо стоките да са в същия търговски вид, с който сте ги получили. Продуктът (ите) трябва да са в оригиналната им опаковка, като всички те не трябва да се деформират. В противен случай сумата, която сте платили, няма да бъде възстановена. Стоките, които връщате, трябва да бъдат придружени от документите, които сте получили при получаване на продуктите и които придружават продукта в пакета-разписка, фактура. След като получим продукта обратно в нашия офис, той ще бъде проверен чрез технически преглед. След като определите всички изисквания, описани в този раздел, сумата на закупения продукт ще бъде върната по банковата сметка, която сте дали.
Стока, чието връщане /рекламация не може да бъде приета (напр.: ако е изпратена след посочения срок, ако не е придружена с касова бележка, ако е използвана) ще бъде изпратена обратно на Клиента за негова сметка.
За да упражните правото си на отказ, трябва да ни уведомите изрично за това по електронната поща [email protected] или на телефон +359878551494 и да попълните формуляр за връщане на стока.
Необходимо е също така да ни изпратите оригинал от касова бележка или фактура, издадени при закупуване на продукта. По Ваше нареждане крайната продажна цена ще да Ви бъде възстановена по банков път по посочена от Вас сметка като ще удържим стойността на доставката, ако сме я поели за наша сметка.
Не можете да упражните правото си на отказ в случай, че сте употребявали стоката или в случай, че сте разпечатали стоката и тя не може да бъде върната поради здравни / хигиенни съображения.
За да върнете продукт, закупен от уебсайта, трябва да попълните формуляр за връщане, DERMIS. BG: . Във формуляра трябва да попълните личните си данни, име, адрес, телефонен номер, банкова сметка, по която сумата ще ви бъде върната, титуляра на сметката и причината за връщане.
Декларираме куриер, който ще дойде на вашия адрес, за да вземе продукта. Цената за куриерската услуга, която се дължи при връщане на продукта, се заплаща изцяло от клиента. Ще бъдете уведомени за цената на куриерската услуга, когато организирате връщане.
Не се приема отказ от продажбата и за стоки, които са изготвени по поръчка или съгласно индивидуалните предпочитания на клиента; на стоки с кратък срок на годност, както и в останалите случаи по чл. 57 от ЗЗП.
Разходите при Замяна с друг вид стока на продукт и изпращането им е изцяло за наша сметка. Ако новата поръчка е по-скъпа, се доплаща разликата. Доставчикът е в правото си да откаже връщането на продукт по свое усмотрение, ако обстоятелствата го налагат.
DERMIS.BG не носи отговорност за предоставени от Вас невалидни или неправилно попълнени лични данни, адрес, номер на банков сметка и/или всякаква друга информация, предоставена чрез Сайта или пред служител на DERMIS.BG.