Условия за ползване
Съгласие
Като посетител или потребител в DERMIS.BG, чрез посещение и използване на сайта или регистрация като потребител, Вие се съгласявате с тези условия.
DERMIS.BG може да промени тези условия по всяко време.
Условия на продажба в електронния магазин DERMIS.BG
Цени
Всички цени на продукти предлагани чрез електронния магазин DERMIS.BG са крайни продажни цени, валидни само в рамките на деня, в който е била заявена поръчката. Всички цени на продуктите са посочени в лева и включват ДДС. Доставката на закупен продукт се заплаща от купувача допълнително, извън обявената крайната продажна цена, при условията посочени по-долу (Доставка. Стойност на доставката).
Потвърждение по телефон
Всички продукти, поръчани чрез Сайта, които в момента на заявяване на поръчката са в наличност, ще бъдат доставени до посочения от Вас адрес (в електронната заявка или по телефон) в сроковете посочени по-долу (Срок на доставка), които текат от получаването на изрично потвърждение на заявената чрез Сайта поръчка, предоставено от Вас по телефон, пред служител на DERMIS.BG.
След натискане на бутона „Завършете поръчката” в Сайта ще получите писмо с информация за Вашата поръчка по електронната поща, която сте попълнили. Трябва да очаквате и телефонно обаждане от служител на DERMIS.BG, в рамките на 24 часа от заявяване на поръчката, в работно време; от понеделник до петък, от 9:00 до 18:00 часа. С това обаждане ще бъдете още веднъж изрично информирани за крайната продажна цена на поръчания чрез Сайта продукт, включително за точната стойност на доставката, сроковете на доставка и за наличността на продукта, с цел избягване на всякаква неяснота или заблуждение.
Само след изрично потвърждение на заявената чрез Сайта поръчка, предоставено от Вас по телефон, договорът за покупко-продажба на продукта се счита за сключен.
Отказ от заявена поръчка
По време на телефонния разговор със служителя на DERMIS.BG, който се е свързал с Вас, можете да се откажете от заявената чрез Сайта поръчка, като ясно и изрично изразите това свое желание. Отказът може да бъде направен и преди получаване на обаждането за потвърждение, пред служител на DERMIS.BG: +359876111333 или по електрона поща [email protected]
Срок на доставка
При наличност на продукта към момента на заявяване на поръчката, доставката за територията на България ще бъде извършена от 2 до 5 работни дни, считано от получаването на изрично потвърждение от Ваша страна, по-посочения по-горе начин (Потвърждение по телефон). Продуктите, поръчани през сайта на DERMIS.BG се доставят само с куриерска фирма Спиди до офис или до избран от вас адрес. Не се предлага доставка до адреси извън територията на Република България.
Изчерпан продукт
Възможно е продуктът, който сте заявили да е изчерпан към момента на заявяване на поръчката. В такъв случай Вие ще получите обаждане по телефон, най-късно до изтичането на следващия работен ден, с конкретна информация от служител на DERMIS.BG за евентуално необходимото удължаване на срока за доставка или ако продуктът е напълно изчерпан, с възможност веднага да се откаже от заявената поръчка.
Начин на плащане
Заплащането на крайната продажна цена може да бъде извършено с карта, с наложен платеж (заплащане на куриера, доставил Вашата поръчка), с лизинг (разсрочено плащане) или с паричен превод по банков път (повече информация ще получите по телефона от нашите агенти).
Може да получите пълна информация по възможностите за разсрочено плащане по време на телефонния разговор със служител на DERMIS.BG.
Отказ от покупка
В случай, че не сте удовлетворени от доставените продукти, които сте закупили от нас чрез електронния ни магазин DERMIS.BG, можете в срок от 14 календарни дни от получаването на доставката да се откажете от сключения договор и да върнете закупените продукти във вида (с количество или качество), в който са Ви били доставени и ние ще възстановим заплатената от Вас сума в срок не по-късно от 14 календарни дни от упражняването на това Ваше право. На възстановяване не подлежат допълнителните разходи във връзка с доставката на стоки.
За да върнете закупените продукти от DERMIS.BG в рамките на 14 календарни дни от получаването им, е необходимо стоките да са в същия търговски вид, с който сте ги получили. Продуктът (ите) трябва да са в оригиналната им опаковка, като всички те не трябва да се деформират. В противен случай сумата, която сте платили, няма да бъде възстановена. Стоките, които връщате, трябва да бъдат придружени от документите, които сте получили при получаване на продуктите и които придружават продукта в пакета-разписка, фактура. След като получим продукта обратно в нашия офис, той ще бъде проверен чрез технически преглед. След като определите всички изисквания, описани в този раздел, сумата на закупения продукт ще бъде върната по банковата сметка, която сте дали.
Стока, чието връщане /рекламация не може да бъде приета (напр.: ако е изпратена след посочения срок, ако не е придружена с касова бележка, ако е използвана) ще бъде изпратена обратно на Клиента за негова сметка.
За да упражните правото си на отказ, трябва да ни уведомите изрично за това по електронната поща [email protected] или на телефон +359876111333 и да попълните формуляр за връщане на стока.
Необходимо е също така да ни изпратите оригинал от касова бележка или фактура, издадени при закупуване на продукта. По Ваше нареждане крайната продажна цена ще да Ви бъде възстановена по банков път по посочена от Вас сметка като ще удържим стойността на доставката, ако сме я поели за наша сметка.
Не можете да упражните правото си на отказ в случай, че сте употребявали стоката или в случай, че сте разпечатали стоката и тя не може да бъде върната поради здравни / хигиенни съображения.
За да върнете продукт, закупен от уебсайта, трябва да попълните формуляр за връщане, DERMIS. BG: . Във формуляра трябва да попълните личните си данни, име, адрес, телефонен номер, банкова сметка, по която сумата ще ви бъде върната, титуляра на сметката и причината за връщане.
Декларираме куриер, който ще дойде на вашия адрес, за да вземе продукта. Цената за куриерската услуга, която се дължи при връщане на продукта, се заплаща изцяло от клиента. Ще бъдете уведомени за цената на куриерската услуга, когато организирате връщане.
Не се приема отказ от продажбата и за стоки, които са изготвени по поръчка или съгласно индивидуалните предпочитания на клиента; на стоки с кратък срок на годност, както и в останалите случаи по чл. 57 от ЗЗП.
Разходите при Замяна с друг вид стока на продукт и изпращането им е изцяло за наша сметка. Ако новата поръчка е по-скъпа, се доплаща разликата. Доставчикът е в правото си да откаже връщането на продукт по свое усмотрение, ако обстоятелствата го налагат.
DERMIS.BG не носи отговорност за предоставени от Вас невалидни или неправилно попълнени лични данни, адрес, номер на банков сметка и/или всякаква друга информация, предоставена чрез Сайта или пред служител на DERMIS.BG.
Доставка. Стойност на доставката
Продуктите, които сте закупили чрез Сайта ще бъдат доставени за Ваша сметка чрез куриерска фирма на посочен от Вас адрес.
Стойността на доставката на продукта/продуктите е фиксирана и се начислява при създаването на поръчката.
При свързване с Вас по телефон и за извършване на доставката ще използваме данните за контакт, предоставени от Вас при заявяване на поръчката или по телефон.
Рекламация на закупена стока
На рекламация подлежи всяка стока, която не отговаря на заявената от Клиента. Клиентът може да я откаже още с получаването от куриера и да не я приеме от него. При явно несъотвествие на получената стока със заявената незабавно се свържете с нас по телефона.
На рекламация не подлежи стока, за която Клиентът е бил предварително предупреден за несъответсвие или дефект.
Ако при получаването на стока, тя е с нарушена или разпокъсана опаковка, рекламацията ще бъде уважена само в присъствието на куриера още при самото получаване на стоката. В този случай незабавно се свържете с нас по телефона или направете рекламация на куриера. Рекламацията се удостоверява със запис в товарителницата от получателя, в момента на получаване на пратката.
Рекламации, отнасящи се до механични повреди, възникнали по време на транспорта, ще бъдат разглеждани само въз основа на протокол за рекламация,изготвен в присъствието на куриера. В случай на видима повреда на пратката в момента на нейното предаване се изготвя (в два еднообразни екземпляра) констативен протокол, в който е описано констатираното състояние на пратката и нейната опаковка. В този случай Клиентът може да откаже получаването на пратката или да я вземе на своя отговорност. В случай, че Клиент приеме такава пратка и не предяви своите претенции пред куриера с получаването ѝ отговорностите по рекламация се прехвърля към куриера, доставил пратката на Клиента. При такива обстоятелства важат условията за рекламация на пратки на съответната куриерска фирма.
При предявяване на рекламация в срок до 14 /четиринадесет/ работни дни от датата на покупката при спазени всички условия на магазина, както и всички действащи законови разпоредби, Kлиентът може да претендира за ремонт на дефектния продукт, възстановяване на заплатената сума, за замяна на стоката с друга или за отбив от цената.
Всички разходи, които клиентът е направил за получаването и връщането на закупената стока, комисионни на банки и други разходи извън сумата по стойността са за сметка на Клиента.
Няма право на рекламация лице, което се явява трета страна при получаването на пратката и не е основния платец по нея.
Политика на поверителност
Никога, без Ваше съгласие няма да използваме неправомерно вашата лична информация.
Никога, без Ваше съгласие няма да предадем вашите данни за контакт или личната ви информация на трети страни, освен ако това не се изисква от закона.
Никога няма да ви изпращаме нежелани съобщения по електронната поща, за които не сте се абонирали, с изключение на важни съобщения за вашата покупка.
По всяко време ще имате възможност бързо и лесно да прекратите абонамента си за получаване на електронни съобщения от нас.
Защитата на личните данни на нашите потребители е важна грижа за нашата компания.
Всички дейности на DERMIS.BG в Интернет са в съответствие с европейските нормативни актове (Директива 95/46/ЕС, 2002/58/ЕС на ЕС и Договорни конвенции ETS 108, ETS 181, ETS 185, ETS 189) и нормативните актове на държавите в Централна и Източна Европа. Политиката за поверителност определя как да се отнасяме с информацията, която DERMIS.BG събира от вас при посещенията ви в този сайт.
Събиране и обработка на лични данни
Личните данни са информация, която служи за вашата идентификация, т.е. име, адрес, електронен или пощенски адрес. DERMIS.BG не събира лични данни от вас, освен ако вие не ги предоставите в специални случаи, например когато поръчвате продукти или се абонирате за информационни бюлетини.
Използване и съхраняване на личните данни
DERMIS.BG може да използва личните ви данни за: целите на техническото управление на сайта, за да ви предостави достъп до специална информация, за обща комуникация с вас или при осъществяване на продажба от разстояние на продукт предлаган от DERMIS.BG . Служителите на DERMIS.BG са длъжни да опазват поверителността на вашите данни и да спазват споразумение за разкриване на поверителна информация.
DERMIS.BG обработва лични данни, само при условие, че потребителят, за който се отнасят данните, е дал изрично своето съгласие, като при липса на изрично съгласие от страна на лицето, за което се отнасят данните, DERMIS.BG няма право да обработва данните му. С предоставянето на личните си данни, Потребителят автоматично дава изричното си съгласие те да бъдат обработвани.
Всеки има право на достъп с писмено заявление до отнасящи се за него лични данни, както и право по всяко време да поиска от DERMIS.BG да заличи, коригира или блокира негови лични данни, обработването на които не отговаря на изискванията на ЗЗЛД.
Потребителят се съгласява декларираните от него лични данни да бъдат предоставяни от DERMIS.BG на "Ти Би Ай Банк" ЕАД в случай, че избере начин на плащане "На изплащане с "TBI Credit".
Свобода на избора
Вие контролирате информацията, която предоставяте на DERMIS.BG . Ако обаче изберете да не споделите тази информация със DERMIS.BG, имайте предвид, че е възможно да нямате достъп до някои области на сайта. Потребителите, които са решили да прекратят абонамента си за информационния бюлетин, могат да престанат да получават тези съобщения, като ни пишат на [email protected]
'Бисквитки'
'Бисквитките' (cookies) са малки файлове, които се съхраняват временно на вашия твърд (hard) диск и позволяват на сайта ни да разпознае компютъра ви следващия път, когато посетите Интернет страницата на DERMIS.BG използва 'бисквитки' единствено, за да събира информация относно ползването на нашия сайт.
Сигурност
DERMIS.BG отдава голямо значение на осигуряването на сигурността на личните ви данни. Вашите данни се защитават съвестно от загуба, унищожение, изопачаване/фалшификация, манипулация и неправомерен достъп или неправомерно разкриване.
Гаранционно обслужване
С всяка доставка на стоки, подлежащи на гаранционно обслужване, DERMIS.bg издава и предоставя надлежна гаранционна карта с нанесени данните за стоката и гаранционните срокове, както и посочени всички условия на предоставената търговска гаранция, ако има такава. Всички транспортни разходи са за сметка на Клиента.
Може да загубите правата си по предоставената Търговска гаранция:
а) в случай на изгубена гаранционна карта;
б) при опит за извършване на ремонт и отстраняване на несъответствие от неоторизирано от DERMIS.BG лице или сервизен център;
в) в случай на повреди, причинени от неправилна експлоатация;
г) в случай на нарушаване на физическата цялост на продукта;
д) в случай на химическо, електрическо и/или друго въздействие, несвързано с нормалната експлоатация на продукта;
Предоставената за продукта търговска гаранция не покрива компоненти на продукта с ограничен срок на годност (батерии, консумативи и др.). Гаранционното обслужване се извършва само и единствено в сервизния център на DERMIS.BG при наличие на пълна документация и окомплектовка на продукта.
Прием в сервиз
Дефектните продукти, трябва да бъдат доставени до сервизния център на DERMIS.BG. Куриерските разходи за изпращане и връщане на продуктите обратно до Клиента са за негова сметка. Стоките, задължително следва да бъдат придружени от заявка за гаранционен ремонт (налична в комплекта на продукта), копие от фактура и оригинална гаранционна карта.
Изделието се приема за гаранционен ремонт само в оригиналната си опаковка, гарантираща безопасното му транспортиране. Условие за извършване на гаранционно обслужване е отсъствието на механични и термични деформации на изделието, ненарушени гаранционни стикери;
Установяване на дефект
След получаването на продукта в сервизния център, той се диагностицира от сервизните специалисти и се извършват необходимите действия за отстраняване на дефекта.
Изпълнение на гаранцията
Мерките за изпълнение на гаранцията могат да бъдат:
Във всички изброени случаи срокът за изпълнение на гаранцията е до 20 работни дни.