Дефектните продукти, трябва да бъдат доставени до сервизния център на DERMIS.BG. Куриерските разходи за изпращане и връщане на продуктите обратно до Клиента са за негова сметка. Стоките, задължително следва да бъдат придружени от заявка за гаранционен ремонт (налична в комплекта на продукта), копие от фактура и оригинална гаранционна карта.
Изделието се приема за гаранционен ремонт само в оригиналната си опаковка, гарантираща безопасното му транспортиране. Условие за извършване на гаранционно обслужване е отсъствието на механични и термични деформации на изделието, ненарушени гаранционни стикери;
Установяване на дефект
След получаването на продукта в сервизния център, той се диагностицира от сервизните специалисти и се извършват необходимите действия за отстраняване на дефекта.
Изпълнение на гаранцията
Мерките за изпълнение на гаранцията могат да бъдат:
- ремонт на продукта
- частична или цялостна замяна
- възстановяване на стойността на продукта, ако не е възможно друго решение
Във всички изброени случаи срокът за изпълнение на гаранцията е до 20 работни дни.
Т: 0878551494