Меню
Меню

Дефектните продукти, трябва да бъдат доставени до сервизния център на DERMIS.BG. Куриерските разходи за изпращане и връщане на продуктите обратно до Клиента са за негова сметка. Стоките, задължително следва да бъдат придружени от заявка за гаранционен ремонт (налична в комплекта на продукта), копие от фактура и оригинална гаранционна карта.

Изделието се приема за гаранционен ремонт само в оригиналната си опаковка, гарантираща безопасното му транспортиране. Условие за извършване на гаранционно обслужване е отсъствието на механични и термични деформации на изделието, ненарушени гаранционни стикери;

Установяване на дефект

След получаването на продукта в сервизния център, той се диагностицира от сервизните специалисти и се извършват необходимите действия за отстраняване на дефекта.

Изпълнение на гаранцията

Мерките за изпълнение на гаранцията могат да бъдат:

  • ремонт на продукта
  • частична или цялостна замяна
  • възстановяване на стойността на продукта, ако не е възможно друго решение

Във всички изброени случаи срокът за изпълнение на гаранцията е до 20 работни дни.

Т: 0878551494

Сравнение на продукти
Нашият онлайн магазин използва така наречените „Бисквитки“ Научете повече за нашата политика за поверителност и нашата политика за Бисквитки