Меню
Меню

Често Задавани Въпроси

  • Каква гаранция се предоставя за закупеното оборудване?

    Предоставяме 2 години гаранция за апаратите. Това означава, че в случай на проблем – винаги може да разчитате на нас. След изтичане на гаранцията нашите клиенти ползват и извънгаранционно обслужване.

  • Начин и срок на доставка

    При наличност на продукта към момента на заявяване на поръчката, доставката за територията на България ще бъде извършена от 2 до 5 работни дни. Продуктите, се доставят само с куриерска фирма Спиди до офис или до избран от Вас адрес.

    Стойността на доставката се заплаща от клиента.

    За поръчки на стойност над 250 лв. доставката е безплатна.

    Повече информация

  • Какво се случва, ако някой от поръчаните апарати не е в наличност?

    В такъв случай Вие ще получите обаждане по телефон, най-късно до изтичането на следващия работен ден, с конкретна информация от служител на DERMIS.BG за евентуално необходимото удължаване на срока за доставка или ако продуктът е напълно изчерпан, с възможност веднага да се откаже от заявената поръчка или да направите нова.

  • Начини на плащане

    Заплащането на крайната продажна цена може да бъде извършено с карта, с наложен платеж (заплащане на куриера, доставил Вашата поръчка), Paysera, Revolut, с лизинг (разсрочено плащане) или с паричен превод по банков път.

    Може да получите пълна информация по възможностите за разсрочено плащане по време на телефонния разговор със служител на DERMIS.BG.

    +359876111333

    +359888611555

  • Какви са условията за връщане и замяна на апаратите?

    Ако в рамките на 14 дни след получаване на апарата установите проблеми или не сте доволни от покупката, ние осигуряваме безплатна замяна. При връщане на продукта – доставката е за сметка на клиента. Апаратът трябва да е в оригиналната му опаковка, не разпечатан, без следи на употреба и с всички документи и аксесоари, които сте получили при доставка. След получаването му, ние ще възстановим заплатената от Вас сума в срок не по-късно от 14 календарни дни. На възстановяване не подлежат допълнителните разходи във връзка с доставката на стоките.

  • Осигурено ли е обучение, което би ми помогнало да се запозная как да използвам и поддържам правилно апарата?

    Да, предлагаме видео обучение и ръководство за употреба на български език, в които сме се постарали да обясним подробно функциите на всеки един апарат. Благодарение на това, ще получите полезни съвети и препоръки за най-ефективното използване на нашето оборудване.

  • Възможно ли е да получа сертификат за използване на апаратите?

    Да, предоставяме възможност за издаване на сертификати за клиенти, които са преминали обучение и са усвоили успешно работата с козметичната апаратура.

  • Какво трябва да направя, ако устройството трябва да бъде ремонтирано?

    Разполагаме със собствен сервиз за ремонт с висококвалифицирани инженери, които могат да извършват ремонт и поддръжка на оборудването.

    Куриерските разходи за изпращане и връщане на продуктите обратно до Клиента са за негова сметка.

    Изделието се приема за гаранционен ремонт само в оригиналната си опаковка, гарантираща безопасното му транспортиране, придружени от заявка за гаранционен ремонт (налична в комплекта на продукта), копие от фактура и оригинална гаранционна карта. Условие за извършване на гаранционно обслужване е отсъствието на механични и термични деформации на изделието, ненарушени гаранционни стикери.

    Във всички изброени случаи срокът за изпълнение на гаранцията е до 20 работни дни.

    Можете да се свържете с нас за подробна информация относно процеса на ремонт.

  • Какви съвети можете да получите при избора на подходящо оборудване?

    Разполагаме с професионални консултанти, които с удоволствие ще ви помогнат да изберете правилното козметично оборудване за вашите нужди и цели. Предлагаме подробни и индивидуални консултации и следпродажбено обслужване.

    Телефони за поръчки и консултации:

    +359876111333

    +359888611555

    Email:

    [email protected]

    Работно време:

    от понеделник до петък от 9 до 18.00 часа

Сравнение на продукти
Нашият онлайн магазин използва така наречените „Бисквитки“ Научете повече за нашата политика за поверителност и нашата политика за Бисквитки